Desconvocada la jornada de vaga del 25 de maig a Codorniu

Si en els proper dies no es desbloqueja la negociació, el 31 de maig els treballadors i treballadores aniran a la vaga

En la reunió de mediació de vaga celebrada avui a la seu de la Direcció General de Relacions Laborals de la Generalitat, la direcció de Codorniu ha plantejat unes propostes que suposen un petit avanç, tot i que encara insuficient per arribar a un acord. Davant d’aquest gest, els comitès d’empresa del grup Codorniu han decidit desconvocar la jornada de vaga prevista per aquest dijous, 25 de maig, deixant palesa la seva disposició per avançar en la negociació per aconseguir un acord amb mesures alternatives als acomiadaments.

Els comitès d’empresa del grup Codorniu també han deixat clar que si en la propera reunió de mediació no s’ha pogut desbloquejar la negociació i tancar un acord, el pròxim 31 de maig els treballadors i treballadores de Codorniu aniran a la vaga.

En aquest escenari, CCOO d’Indústria tornarà a reclamar, junt amb la resta de representació sindical, a la direcció de Codorniu que retiri l’expedient i s’assegui a negociar amb la voluntat d’arribar a un acord que eviti mesures traumàtiques per als treballadors i treballadores del grup.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de maig de 2017