Barcelona acull el 5è Congrés de la Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF)

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya hi serà present

La Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF) organitza el seu 5è Congrés ordinari del 24 al 26 de maig de 2017 a Barcelona (a l’Hotel Crowne Plaza Barcelona – Fira Center (Av. de Rius i Taulet, 1), sota el lema “Transport just per a Europa: justícia social, solidaritat i unitat”. Al voltant de 500 participants que representen els sindicats del transport procedents de 41 països europeus (entre ells la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya) discutiran estratègies i accions per abordar la nova era i assegurar un futur social amb solidaritat per a tots.

El congrés és l’òrgan de govern més important de l’ETF i tria el seu president, el secretari general, el comitè executiu i els dos auditors legals.

També és l’oportunitat de decidir sobre les prioritats i estratègies polítiques de l’ETF per als quatre anys vinents.

El programa de treball de l’ETF per al període 2017-2022 se centrarà en els següents temes:
– Política de transport i transport sostenible
– Drets laborals i sindicals
 -Organització global
– Representació i coordinació transfronterera
– Formació i educació
– Capacitació

El congrés de l’ETF 2017 aborda cadascun d’aquests temes identificant el problema, els objectius que s’han d’aconseguir i les mesures concretes que han d’adoptar-se.

Els dies 22 i 23 de maig té lloc la Conferència de l’ETF de la Joventut i el 23 de maig la Conferència de l’ETF sobre la Dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de maig de 2017