El sector de l’administració local de CCOO celebra el seu tercer congrés estatal a Girona

Demà dijous, 11 de maig, a les 11 hores, a l’Hotel Melià Girona

El sector de l’administració local, integrat a la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) de CCOO, té 50.000 afliats i afiliades i representa tots els treballadors i treballadores de les diferents administracions locals i empreses públiques municipals de tots els territoris de l’Estat espanyol.

Demà, 11 de maig, a l’Hotel Melià de Girona (c/Barcelona, 112), amb l’assistència de més de 100 delegats i delegades arribats de tots els punts de l’Estat, se celebrarà el 3r Congrés del sector local de l’FSC-CCOO. En el congrés es debatran les propostes sindicals per als propers quatre anys.

Hi haurà la presència del vicealcalde de Girona, Eduard Berloso i Ferrer, el secretari general de l’FSC-CCOO estatal, Javier Jiménez, i el secretari general de l’FSC-CCOO Catalunya, Manuel Fages.

Barcelona, 10 de maig de 2017

Agenda: