Avui s’ha reunit la taula de concertació del sector carni per tractar l’aplicació de la llei catalana de cooperatives

Aquest matí s’ha reunit la taula de concertació del sector carni a Catalunya, integrada per l’Administració, sindicats i patronals del sector, per analitzar la modificació i el compliment de la llei catalana de cooperatives a les cooperatives de treball associat del sector carni, pel que fa a les condicions laborals d’aplicació als treballadors i treballadores del sector.

Les parts s’han emplaçat a una nova reunió per al proper 10 de maig, en la qual la patronal presentarà a la taula sectorial el seu plantejament per trobar solucions per a l’aplicació de la llei en les cooperatives de treball associat del sector.

CCOO ha deixat clar que durà a terme les accions oportunes per tal que les cooperatives de treball associat compleixin la llei, i denunciarà els incompliments a la Inspecció de Treball.