CCOO de Catalunya es personarà als jutjats en cada accident mortal o molt greu que es produeixi per tal de perseguir la negligència empresarial

Èxit de seguiment de la jornada convocada per CCOO de Catalunya en el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, el 28 d’abril

Per posar fi a la impunitat de les empreses on es maten els treballadors i les treballadores, CCOO actuarà a través dels seus serveis jurídics, conjuntament amb la Fiscalia, en els accidents mortals o molt greus on hi hagi negligència empresarial. D’aquesta manera, CCOO donarà suport a les víctimes i a les famílies duent a terme l’acció penal particular, i el sindicat es personarà com a acusació popular en el procediment penal.

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, ha tornat a recordar avui aquesta proposta que forma part del conjunt de demandes i propostes que ha realitzat el sindicat en el marc del 28 d’Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, que ha tingut un ampli seguiment de delegats i delegades en l’assemblea celebrada a la seu del sindicat i la posterior concentració davant Foment del Treball, conjuntament amb UGT.