Vaga a Zardoya Otis davant del bloqueig de la negociació del conveni

Del 27 d’abril al 16 de maig

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la vaga de 20 dies convocada a Zardoya Otis davant del bloqueig de les negociacions del conveni per part de la direcció de l’empresa, que planteja una retallada de drets, mitjançant l’aplicació de la reforma laboral, i un increment salarial ridícul per a una empresa amb beneficis. La vaga està convocada del 27 d’abril al 16 de maig i afecta a tots els centres de treball que Zardoya Otis té a l’Estat.

CCOO considera del tot inacceptable la proposta empresarial, que pretén implantar un nou servei de 24 hores i una doble escala empresarial, es nega a garantir l’ocupació i ampliar la plantilla, malgrat la brutal i insostenible càrrega de treball que pateixen els treballadors i treballadores. Pel que fa a l’increment salarial, només es planteja un 0,5% d’increment, sense clàusula de revisió, malgrat la bona situació econòmica de l’empresa.

Nota de premsa estatal sobre la vaga de Zardoya Otis:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 d’abril de 2017