Els treballadors i treballadores de la constructora OHL es manifestaran demà a Barcelona

Concentració demà dimarts, 25 d’abril, a les 18.00 hores a la seu del c/Tarragona, 149-157, a Barcelona

Davant l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) presentat per la constructora OHL, els seus treballadors i treballadores es manifestaran demà dimarts, 25 d’abril, a Barcelona. A les 18.00 hores es concentraran a la seu del c/Tarragona, 149-157, a Barcelona, des d’on, a les 18.15 hores, sortiran cap a la plaça d’Espanya, c/Creu Coberta i c/Consell de Cent fins tornar a les oficines de l’empresa.

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya dona suport a aquesta mobilització de la plantilla, que vol denunciar les condicions de les negociacions d’un ERO que afecta més de 400 persones a tot l’Estat.

Barcelona, 24 d’abril de 2017