Convocada vaga al Metro de Barcelona tots els dilluns laborables

Dilluns 24 d’abril comença un període de vaga que es repetirà cada dilluns de forma indefinida.

Després de les dues jornades de mediació, finalitzades ahir dia 20 d’abril, per intentar cercar un acord i no fer la vaga convocada, no ha estat possible arribar a cap acord amb l’empresa, ja que la direcció de Metro de Barcelona no s’ha apropat a cap dels punts proposats.

Els serveis mínims que el Departament d’Empresa ha dictat són del 40% del servei a les franges horàries de 7 a 9 h i de 16 a 18 h, i del 20% del servei a les franges horàries de 20.30 a 22.30 h i d’1 a 3h.

Recordem que el conjunt dels treballadors i treballadores de Metro de Barcelona segueix lluitant per aconseguir un conveni col·lectiu que millori la precarietat contractual i laboral de les i els treballadors del Metro de Barcelona.