En el segon aniversari de la mort de l’Abel Martínez Oliva, CCOO i altres entitats es concentren per recordar-lo i donar suport a la família i a la resta de víctimes d’aquell acte

Dijous, 20 d’abril, a les 18.00 hores, a la plaça Sant Jaume

CCOO convoca a totes els treballadores i treballadors del sector educatiu el proper dijous, 20 d’abril, a les 18 hores a la plaça Sant Jaume, per reclamar a la Generalitat de Catalunya els recursos i els protocols necessaris per prevenir i evitar la violència als centres educatius, que és el primer pas per eradicar la violència de la nostra societat.

Així mateix, es reclama al Departament d’Ensenyament la màxima atenció a totes les víctimes d’aquell acte, evitant-les qualsevol patiment innecessari. La societat estem en deute amb elles.

Igualment, es proposa que el 20 d’abril sigui declarat el dia contra la violència als centres educatius i que es realitzin activitats educatives per prevenir-la i eradicar-la.

Per recordar a l’Abel i la resta de víctimes, el dia 20 d’abril els centres educatius han col·locat crespons negres i ara, amb cinc minuts de silenci, donarem per finalitzat aquest acte d’homenatge.

Donen suport a aquest comunicat les següents organitzacions: Associació d’Estudiants Progressistes, Associació de Joves Estudiants de Catalunya, Front d’Estudiants, Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya, Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes de Secundària de Catalunya, Comissions Obreres de Catalunya, Unió General de Treballadors de Catalunya i Unió Sindical Obrera de Catalunya.