Presentació del llibre “CITE: trenta anys construint igualtat i ciutadania”

Com a cloenda dels actes de celebració del trentè aniversari de l’entitat

Demà dimecres, 29 de març, a les 19.30 hores, tindrà lloc a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani) la presentació del llibre “CITE: trenta anys construint igualtat i ciutadania”, com a cloenda dels actes de celebració dels trenta anys del Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE).

Aquest llibre recull l’experiència del CITE de CCOO de Catalunya amb motiu de la celebració, el passat 2016, dels seus trenta anys de treball continuant assessorant les persones estrangeres en temes vinculats amb la legislació d’estrangeria i promovent la seva inserció social i laboral. El llibre recull les aportacions de diferents persones des d’àmbits molt diversos que recullen l’esperit tranversal i col·laboratiu que ha definit el treball de l’entitat al llarg d’aquests trenta anys.

En l’acte de presentació del llibre hi intervindran Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya; Oriol Amoròs, secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Moderarà la taula Saida Ehliluch, secretària de Socioeconomia, Migracions i Política Social de CCOO de Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf. L’acte serà presentat per Carles Bertran, director del CITE i editor del llibre i la cloenda anirà a càrrec de Ghassan Saliba, president del CITE. Les persones que assisteixin a l’acte rebran un exemplar del llibre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de març de 2017