Inauguració de l’exposició “Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística”

Demà dimarts, 28 de març, a les 12.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimarts, 28 de març, a les 12.00 hores, tindrà lloc a la seu de CCOO a Barcelona l’acte d’inauguració de l’exposició “Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística”, organitzada per la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

A més de l’artista, Pere Díez Gil, assistiran Marià Hispano, historiador i arxiver, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

L’exposició es troba a l’Espai l’Assemblea, a la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona), fins al 3 d’abril, quan es mourà al Palau de Congressos de Barcelona coincidint amb l’11è Congrés de CCOO de Catalunya (4, 5 i 6 d’abril), i després quedarà instal·lada al vestíbul de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) fins al 19 maig, formant part dels actes del Maig de la Cultura i el Treball que organitza el sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de març de 2017