CCOO signa un acord de millora de l’ocupació a Badalona

Els aturats de Badalona que participin en els programes dels plans d’ocupació de l’IMPO cobraran mil euros al mes per 14 mensualitats

El Consell d’Administració de l’Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO) ha aprovat l’acord signat pel nostre sindicat per a les convocatòries 2017-2019

El 21 de març de 2017, va ser aprovat en el Consell d’Administració de l’Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO) de Badalona els acords signats l’1 de març per CCOO i la UGT, conjuntament amb els representants sindicals a l’IMPO, perquè les persones en situació d’atur que participin en els programes dels plans d’ocupació impartits en aquest organisme percebin una retribució de 1.000 euros mensuals, per 14 mensualitats, per a les convocatòries dels anys 2017-2019.

L’acord recau sobre les retribucions salarials classificades en tres nivells, per una jornada completa, tenint en compte la titulació acadèmica requerida, especialització i contingut tècnic, per a tots els treballadors i treballadores tant dels programes de treball i formació com dels plans d’ocupació, sigui quin sigui l’organisme i/o administració subvencionadora i la corresponent subvenció atorgada per contracte laboral temporal objecte del programa concret.