Èxit de participació en la Jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

#alcarrer23M

Nombrosos treballadors i treballadores de diversos sectors han participat el dijous 23 de març de 2017 en la jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials, convocada per CCOO de Catalunya i UGT, amb el lema #alcarrer23M .

Diverses columnes reivindicatives, amb representants de sectors i empreses en lluita han sortit de diferents punts de la ciutat de Barcelona per acabar confluint davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on els secretaris generals dels dos sindicats han reclamat que les millores econòmiques i els beneficis empresarials arribin a les famílies treballadores, després de tres anys de creixement econòmic, i que es corregeixin els problemes creats per les retallades i es pugui lluitar contra la precarietat, les desigualtats i la pobresa.

Feu clic per veure:
-l’àlbum de fotos de les columnes en la Jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials
-el vídeo amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dijous 23 de març davant la patronal Foment del Treball a Barcelona