CCOO continua recollint dades de participació a la vaga a tots els sectors de l’educació

Més de 12.000 persones han participat en la manifestació de la Comunitat Educativa de Barcelona

Al llarg del matí del dijous 9 de març de 2017, a l’oficina de premsa de CCOO de Catalunya han anat arribant les dades dels professionals dels diferents sectors de l’educació que estan exercint el seu dret de vaga. Recordem que per aquesta vaga estan cridats tot el personal dels centres educatius sostinguts total o parcialment amb fons públics, des de l’escola bressol fins a la universitat.

El seguiment de la vaga ha estat desigual a Catalunya, tant a nivell territorial com sectorial, tenint en compte que venim d’un procés de negociació i acord amb el Departament d’Ensenyament pel personal docent de l’ensenyament públic no universitari. A nivell estatal, la participació ha estat prop del 65% per part dels treballadors i treballadores i del 85% de l’alumnat.

Des de CCOO volem destacar el fet que la Comunitat Educativa doni suport a la vaga. Els pares i mares estan acompanyant al professorat a les diferents manifestacions que s’estan fent durant el dia d’avui arreu de Catalunya i que estant sent massives.

CCOO agraeix el compromís i la participació activa de pares i mares, estudiants, professorat i personal del lleure educatiu que han assistit a la manifestació contra les retallades, contra la LOMCE  i en defensa d’una educació pública de qualitat.

Feu clic per veure:
– la
galeria de fotos de la manifestació contra la LOMCE a Barcelona
– el vídeo d’imatges de la manifestació contra la LOMCE a Barcelona, amb declaracions de Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya