Celebració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones

Amb el lema ‘Som dones, fem drets, fem lluites’

Demà dimecres, 8 de març, CCOO de Catalunya commemora el Dia Internacional de les Dones amb una assemblea (10.00 hores) amb ponència d’Encarna Bodelón, professora de Filosofia del Dret a la UAB i directora del “Grup de recerca Antígona, drets i societat amb perspectiva de gènere”, a la sala d’actes de la seva seu de Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) i tot seguit manifestació (sortida a les 12.00 hores) fins a l’edifici a Barcelona de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on es farà una acció reivindicativa, i, ja a la tarda, la projecció (16.30 hores) de la pel·lícula La vieja dama indigna, a l’Espai l’Assemblea de la seu del sindicat (Via Laietana, 16, soterrani). El lema enguany és “Som dones, fem drets, fem lluites”.

D’altra banda, el sindicat també crida a participar a la manifestació unitària que, amb el lema “La revolució imparable de les dones”, tindrà lloc a la tarda a Barcelona, a les 19.00 h des de la Plaça Universitat, així com a altres actes organitzats des de la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO a diferents poblacions catalanes i en diferents dates.

Més informació (amb el manifest ‘Som dones, fem drets, fem lluites’ i diferents actes) a:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de març de 2017

Agenda:
Dimecres 8 de març de 2017

assemblea / manifestació i acció reivindicativa:
10.00 hores / 12.00 hores (sortida des de CCOO)
CCOO – Via Laietana, 16. BCN / Foment – Via Laietana, 32. BCN

projecció de pel·lícula: