El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) convoca roda de premsa per valorar les mobilitzacions convocades per al dia 9 de març

Dilluns 6 de març, a les 11.00 hores, a la seu de la FAPAC a Barcelona (c/Cartagena, 245, àtic)

El proper dilluns, 6 de març, a les 11.00 hores i a la seu de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya-FAPAC (c/Cartagena, 245, àtic, Barcelona), el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) convoca roda de premsa per valorar les mobilitzacions previstes el dia 9 de març a tot l’Estat. Aquestes mobilitzacions fan una crida a tota la comunitat educativa contra la LOMCE i en contra de la desinversió estructural en educació. A la roda de premsa intervindran representants de diverses organitzacions que formen el MUCE (entre elles, CCOO de Catalunya).

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)
Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Front d’Estudiants (FdE), Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Catalunya Laica (CL) – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Educació de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT – Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – FETE-UGT – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTEC-STEs (IAC)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de març de 2017