CCOO de Catalunya organitza un seminari-taller sobre Formació Professional Dual

Demà dimarts, 28 de febrer, a partir de les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dimarts, 28 de febrer, la Secretaria de Socioeconomia de CCOO de Catalunya ha preparat un seminari-taller sobre Formació Professional Dual, dirigit a tot l’actiu sindical de les Federacions d’Indústria i Educació -les quals van signar a principis de 2016 un conveni de col·laboració-.

Aquesta jornada tindrà lloc demà a la Sala 11 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta). Després de l’obertura (9.30 hores) per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, i la presentació (9.45 hores) del conveni confederal Indústria/Educació per part d’Estella Acosta, coordinadora confederal del conveni Indústria/Educació de CCOO, hi haurà tres experiències sobre FP Dual. A les 13.15 hores hi haurà les conclusions a càrrec d’Antònia Pascual, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya, i la cloenda (13.30 hores) amb Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de febrer de 2017