Celebrada l’assemblea conjunta per demanar millors ocupació, salaris i pensions

Feta a Barcelona, el dijous 23 de febrer de 2017

El dijous 23 de febrer al matí s’ha celebrat a Barcelona una assemblea conjunta de CCOO i UGT (a la Sala Brigades Internacionals de la seu de la UGT a la rambla Santa Mònica, 10). En l’assemblea, més de 300 delegats i delegades han secundat la defensa de millors ocupació, salaris i pensions.

Hi han intervingut Isabel Martínez, presidenta de la Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya; Aurora Huega, de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya; Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
– Les fotografies de l’assemblea conjunta de CCOO i UGT del 23 de febrer de 2017.
– Les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, abans de l’assemblea conjunta de CCOO i UGT del 23 de febrer de 2017.

Més informació.