CCOO organitza la jornada “Formació Professional i Indústria 4.0”

Dilluns, 20 de febrer, a partir de les 16.00 hores, a l’Escola del Treball de Barcelona (c/Comte d’Urgell, 187)

CCOO organitza dilluns, 20 de febrer, la jornada “Formació Professional i Indústria 4.0”, a partir de les 16.00 hores a la sala d’actes de l’Escola del Treball de Barcelona (c/Comte d’Urgell, 187, edifici 11).

Dirigida a la comunitat educativa i especialment vinculada als ensenyaments professionals i als treballadors i treballadores dels sectors industrials, es fa amb la voluntat de fomentar el debat perquè la nova revolució industrial i l’actual context de canvi tecnològic sigui possible en clau de benestar i equitat.

Després de la presentació (16.00 h) a càrrec de José Luis Duran, director de l’Escola del Treball de Barcelona, i Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, constarà de dos debats: la taula rodona “Estan els drets laborals i socials en risc?” (16.10 h), moderada per Eduard Requena, responsable de Formació Professional de CCOO de Catalunya, amb Amèlia Verdoy, Joan Carles Gallego i Adrià Labazuy, i la taula rodona “Com garantir la formació al llarg de la vida en la nova indústria?” (17.10 h), moderada per Antònia Pascual, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya, amb Sergio Gómez, Javier Pacheco i Mònica Figueres. La cloenda (18.35 h) la farà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de febrer de 2017

Agenda:
Dilluns 20 de febrer de 2017
a les 16.00 hores
Sala d’actes Escola del Treball de Barcelona – c/Comte d’Urgell, 187, edifici 11. BCN