CCOO organitza una jornada internacional sobre el moviment sindical i el treball digne al món

Demà divendres, 17 de febrer, a partir de les 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb presència de Maria Helena André, de l’OIT

CCOO i la seva Fundació Pau i Solidaritat organitzen demà divendres, 17 de febrer, la jornada internacional “El moviment sindical i el treball digne al món. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)”. Es farà a partir de les 10 hores a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Després de la sessió d’obertura (10 h) anirà a càrrec de Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, i hi haurà la conferència sobre “Objectius de desenvolupament sostenible” (10.15 h) per part d’Eduard Sagarra, president de l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya – Oficina de Barcelona, amb la presentació d’Ascensión Romero, delegada de la Fundació Pau i Solidaritat a Barcelona. A les 11 h es farà la conferència sobre “Treball digne i ODS 8” amb Maria Helena André, directora de l’ACTRAV – Oficina d’Activitats per als Treballadors de l’OIT (Organització Internacional del Treball) i presentació de Joana Agudo, que va ser responsable d’Internacional de CCOO, i després la taula rodona titulada “El treball digne com a mitjà de justícia social. Implementacions a escala internacional” (11.40 h), moderada per Michela Albarello, directora de la Fundació Pau i Solidaritat, amb la mateixa Maria Helena André i Francesc Mateu, Núria Camps i Anna Ayuso. Finalment, a les 13.15 h es farà la cloenda amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa a Internet:

Barcelona, 16 de febrer de 2017

Agenda: