Philippe Martinez, secretari general de la CGT França, visita la seu de CCOO de Catalunya

Acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa Social’

El divendres 10 de febrer de 2017 s’ha celebrat a la seu de CCOO de Catalunya l’acte “El sindicalisme confederal per una Europa Social”, amb projecció de la película ¡Gracias jefe!, de François Ruffin, i l’assistència de Philippe Martinez, secretari general de la CGT França; Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’Espanya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
– Les fotografies de la visita de Philippe Martinez, secretari general de la CGT de França, a Barcelona.
– La retransmissió feta en streaming de l’acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa Social’.
– el vídeo amb declaracions de Philippe Martinez, secretari general de la CGT França, i Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’Espanya, a la roda de premsa feta el divendres 10 de febrer de 2017.