Acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa social’ amb Philippe Martinez, secretari general de la CGT de França

Demà divendres, 10 de febrer, Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego, secretaris generals de CCOO i de CCOO de Catalunya, rebran a Barcelona al sindicalista francès

La sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) acollirà demà divendres, 10 de febrer, l’acte “El sindicalisme confederal per una Europa Social”, amb presència de Philippe Martinez, secretari general de la CGT de França.

Aprofitant la seva visita a Barcelona, a les 10.30 hores es farà una roda de premsa a la sala de premsa de la seu del sindicat (5a planta), amb el mateix Philippe Martinez, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’Espanya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

L’acte en si comença a les 10.00 hores a la sala d’actes amb la projecció de la pel·lícula “¡Gracias jefe!” (“Merci patron!”), de François Ruffin. A les 11.30 hores, Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, presentarà la trobada sindical, introduint una taula rodona moderada per Cristina Faciaben, secretària d’Internacional y Cooperación de CCOO d’Espanya, amb la participació de Philippe Martinez i Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’Espanya. Finalment, a les 13.30 h, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, farà la cloenda.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de febrer de 2017

Agenda:
Divendres 10 de febrer de 2017
10.00 hores (acte); 10.30 hores (roda de premsa)
Sala d’actes/Sala de Premsa CCOO – Via Laietana, 16. BCN