Joan Carles Gallego demana aclarir si el full de ruta del Referèndum obeeix al que diu el Manifest o va per una altra via

En la seva intervenció en la reunió del Pacte Nacional pel Referèndum celebrada aquesta tarda al Parlament

El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, ha participat en la reunió del Pacte Nacional pel Referèndum, celebrada aquesta tarda al Parlament de Catalunya.

En la seva intervenció, Gallego ha demanat un aclariment del full de ruta del Referèndum per saber exactament si aquest obeeix a allò que recull el Manifest en la línia de treballar per un referèndum pactat, o va en una línia diferent tal i com es desprèn de les darreres declaracions realitzades per membres del Govern de la Generalitat.

Joan Carles Gallego ha reafirmat que la via que descriu el Manifest del Pacte Nacional pel Referèndum, al que va acordar adherir-se el Consell Nacional de CCOO de Catalunya en la seva reunió del passat dimecres 25 de gener, és la que compta amb el màxim suport i consens de la ciutadania de Catalunya i la que dona garanties jurídiques i de reconeixement internacional, i no altres fórmules unilaterals que estan lluny d’aquest suport.

Finalment, Joan Carles Gallego ha proposat que també el Govern de la Generalitat i el propi Parlament de Catalunya s’adhereixin al Manifest per deixar clar que totes les institucions i entitats que formen part del Pacte Nacional pel Referèndum comparteixen el mateix full de ruta.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de febrer de 2017