CCOO lamenta l’accident laboral mortal d’un treballador a Sant Hilari Sacalm

Condol a la família i companys

Ahir dilluns, 30 de gener, es va produir un accident laboral mortal d’un treballador de l’empresa del sector de la fusta-suro Isidre Aymerich Roca. El treballador es va desmaiar a la feina, al carrer Castanyers, s/n, de Sant Hilari Sacalm.

Des de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus de CCOO de Catalunya i de CCOO de Girona durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de gener de 2017