‘El sindicalisme confederal per una Europa Social’

L’acte “El sindicalisme confederal per una Europa Social” tindrà lloc a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona), el divendres 10 de febrer, a partir de les 10 del matí, i comptarà amb la projecció de la pel·lícula Gracias Jefe, de François Ruffin.

A les 11.30 hores, Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, presentarà la trobada sindical.
A continuació, cap a les 11.40 hores tindrà lloc la taula rodona: “El sindicalisme confederal per una Europa Social”, moderada per Cristina Faciaben, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO d’Espanya i amb la participació de
– Philippe Martinez, secretari general de la CGT França.
– Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’Espanya.

A les 13.30 h, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, farà la cloenda de l’acte.

Feu clic per veure el cartell de l’acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa Social’