Reunió de la Mesa de professorat públic no universitari

Concentració demà dimecres, 25 de gener, a les 10.30 hores a la seu del Departament d’Ensenyament a Barcelona

Demà dimecres, 25 de gener, al matí, hi ha convocada la Mesa de negociació de professorat públic no universitari, amb l’únic punt de l’ordre del dia de condicions laborals. Aquesta Mesa la vam demanar el passat 14 de desembre de forma unitària tots els sindicats (CCOO, USTEC-STEs (IAC), ASPEPC-SPS, UGT), que el dia 19 vam decidir convocar una vaga per al dia 9 de febrer.

Per això demà hi haurà una concentració de delegats i delegades al llarg del matí per pressionar al Departament d’Ensenyament de la Generalitat perquè atengui les demandes sindicals. La convocatòria és a les 10.30 hores a la seu del Departament a Barcelona, a la Via Augusta, 202. Es desconeix l’hora de finalització de la reunió donada la importància dels temes que s’hi tracten.

Barcelona, 24 de gener de 2017