Presentació del nou Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores, de la UAB

Conferència amb Jordi Borja, demà dimarts, 10 de gener, a les 19.00 hores a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimarts, 10 de gener del 2017, a les 19.00 hores, tindrà lloc, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, sala 42, 4a planta), l’acte públic de presentació del nou Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) . En el marc de l’acte de presentació, Jordi Borja, professor emèrit de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), pronunciarà la conferència titulada “Democratitzar la democràcia”.

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i la Fundació Nous Horitzons van signar un conveni de col·laboració amb la UAB per impulsar aquest postgrau, propi de la seva Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia, adreçat als alumnes universitaris, amb titulació acadèmica, i a persones sense la titulació requerida, vinculades a l’associacionisme polític i social, i a les institucions i administracions públiques.

L’objectiu del Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores és que aquestes es coneguin, i l’aproximació a altres idees i teories polítiques més recents, així com les experiències històriques i actuals més rellevants en els quals s’han desplegat els projectes polítics transformadors.

El programa del postgrau es pot consultar a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de gener de 2017