CCOO i la resta de sindicats amb representació a la Mesa Sectorial d’Ensenyament expliquen les raons de la vaga del 9 de febrer

El proper dilluns, 9 de gener, a les 11h, en roda de premsa

Tots els sindicats amb representació a la Mesa Sectorial de Negociació de Personal Docent no Universitari convoquen una roda de premsa que tindrà lloc el proper dilluns 9 de gener a les 11 hores del matí a la seu de la FAVB, carrer Obradors, 6-8, de Barcelona.

El motiu és la convocatòria de vaga del dia 9 de febrer a l’ensenyament públic. Hem triat el dilluns 9 de gener perquè pensem que aquesta vaga i el calendari de mobilitzacions que donarem a conèixer seran fonamentals en el curs del segon trimestre que simbòlicament comença amb la tornada de les vacances de Nadal, i també en la negociació d’uns pressupostos que encara no atenen les nostres demandes.