Trobada de l’actiu sindical de CCOO de les Comarques Gironines

Demà dijous, 21 d’abril, a les 11.00 h, a l’Auditori Josep Irla de Girona, amb presència de Joan Carles Gallego

CCOO de les Comarques Gironines organitza a Girona una trobada de l’actiu sindical per valorar els bons resultats en la darrera campanya d’eleccions sindicals.

L’acte tindrà lloc demà dijous, 21 d’abril, d’11.00 h a 14.00 h, a l’Auditori Josep Irla de Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, al cantó de la Delegació de la Generalitat).

Hi intervindran Fernando Lezcano, secretari d’Organització de la Confederación Sindical de CCOO; Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Tots tres faran declaracions als mitjans que ho desitgin abans de començar l’acte, a les 10.45 h al mateix lloc.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 d’abril de 2016