Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones: ‘Sense discriminació, salut per a totes’

28 de maig del 2015

La Secretaria de la Dona i Cohesió Social i la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya organitzen un acte el dia 28 de maig, a les 11.45 h, a la sala 46 de la 4a planta, de l’edifici del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

11.45 h Presentació de l’acte, a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.
12.00 h Les desigualtats de gènere en salut, a càrrec de Carme Borrell, metgessa de salut pública de l’Agència de Salut Pública de Barcelona.
12.35 h Debat.
12.45 h El paper de les dones del sindicat en la lluita per la millora de la salut i en la defensa del sistema públic de salut, a càrrec d’Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social.
13.05 h Quin sistema públic de salut tenim? De què i per què cal defensar-lo?, a càrrec de Carme Catalán, responsable de Salut de la Secretaria de la Dona.
13.25 h Debat.
13.45 h Cloenda.

Modera l’acte Gemma Medina, secretària de la Dona de la Federació de Sanitat.

Feu clic per veure:
– el tarjetó de l’acte ‘Sense discriminació, salut per a totes’
– el manifest del 28 de maig ‘Sense discriminació, salut per a totes’

#28MSalutVidaTreball