Manifestació del #6ABRIL Per una #CatalunyaSocial

A Barcelona i Girona; i els dies 22 i 30 de març a Tarragona i Lleida, respectivament

En el marc de les mobilitzacions europees en defensa dels drets socials que tindran lloc a principis d’abril, CCOO de Catalunya dóna suport a la campanya Per una #CatalunyaSocial que impulsen diferents sindicats i entitats.

Aquesta campanya es concreta en una manifestació el diumenge #6ABRIL de 2014 a Barcelona. Començarà a les 12.00 hores a la Plaça Urquinaona. Volem que la ciutadania expressi el seu rebuig a unes polítiques que provoquen desigualtat i anul·len drets. També hi haurà manifestació el mateix #6ABRIL a Girona, a les 12.00 hores des de la Plaça Independència, i de la mateixa manera, s’han convocat manifestacions a Tarragona (dissabte 22 de març, a les 18.00 hores, des de la Rambla Vella davant de Santa Tecla) i a Lleida (diumenge 30 de març, a les 12.00h, des de la Plaça dels Pagesos).

Feu clic per veure:
-el cartell de CCOO Per una #CatalunyaSocial
-l’octavilla Per una #CatalunyaSocial
-el resum de les prioritats Per una #CatalunyaSocial
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dijous 3 d’abril de 2014 a la roda de premsa conjunta (CCOO, UGT i USOC) de presentació de les manifestacions del #6ABRIL Per una #CatalunyaSocial