Mobilitzacions contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

CCOO convoca mobilitzacions el 22, 23 i 24 de novembre de 2013 a Catalunya

La Confederació Europea de Sindicats (CES), amb el seu president, Ignacio Fernández Toxo, al capdavant, ha convocat jornades d’acció a tota Europa entre els dies 17 i 24 de novembre amb l’objectiu d’impulsar i activar el Pla d’inversions i creixement de l’ocupació de qualitat elaborat pel sindicalisme continental. Aquest Pla és una ambiciosa i detallada estratègia de reactivació econòmica per sortir de la crisi i acabar amb les polítiques d’austeritat, mitjançant una forta inversió anual i la creació de milions de llocs de treball en els propers 10 anys.

A Catalunya es convocaran manifestacions a Barcelona i Girona el diumenge 24 de novembre, a Tarragona i Lleida el dissabte 23 i a Tortosa, Vic, Terrassa i Sabadell el divendres 22. L’objectiu és mostrar el rebuig frontal de CCOO i moltes altres organitzacions socials a la reforma de les pensions que prepara el Govern del PP i que significarà una enorme agressió al poder adquisitiu de les pensions i la sostenibilitat futura del sistema, i reclamar també uns pressupostos de l’Estat i de Catalunya que tinguin un caire social i abandonin les retallades en sanitat, educació i serveis socials.

Les mobilitzacions són les següents:

BARCELONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12’00h. Sortida de Passeig de Gràcia/Av. Diagonal.

GIRONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12’00h. Sortida de Plaça Independència.

TARRAGONA. Manifestació el dissabte 23 de novembre a les 18’30h. Sortida de Plaça Imperial Tarraco (final de la Rambla Nova).

LLEIDA. Manifestació dissabte 23 de novembre a les 18.00 h. Sortida de la plaça Ricard Viñes.

TORTOSA. Concentració el divendres 22 de novembre a les 18’00h. Davant la Delegació de Govern de la Generalitat (c/Montcada).

VIC. Concentració el divendres 22 de novembre a les 10’30h. A la porta del Consell Comarcal d’Osona (c/Historiador Ramon d’Abadal, 5 -Edifici del Sucre-).

TERRASSA. Manifestació el divendres 22 de novembre a les 18.30h. Rambla d’Egara (entre c/Ireneu i c/Grànius).

SABADELL. Manifestació el divendres 22 de novembre a les 18.30h. Rambla de Sabadell cantonada c/Alfons XIII.

MATARÓ. Concentració el dijous 21 de novembre a les 18.00h. Davant l’ajuntament (La Riera, 48).

Prèviament, el dimarts 19 de novembre, a les 11’30h, s’ha fet una assemblea conjunta de CCOO i UGT de delegats i delegades al Centre Cívic de les Cotxeres de Sants de Barcelona (c/Sants, 79).

Feu clic per veure:
-el Manifest conjunt del 24N (web de la FAVB)
-el Pla de la CES per la recuperació d’Europa
-l’octavilla de la manifestació del 24N a Barcelona