Vaga en el sector del transport sanitari

Fa pocs dies es va realitzar sense èxit una mediació en el Tribunal Laboral de Catalunya (TLC) entre la patronal d’ambulàncies ACEA i els sindicats CCOO, UGT i USOC representants del sector del transport sanitari de Catalunya.

Els sindicats ja han fet saber a la patronal que la condició sine qua non per poder desconvocar la vaga convocada pels dies 19, 20 i 21 de juliol no és altre que la recuperació immediata del 5% de salari que es descompta il•legalment a tots els treballadors i treballadores del sector per una mala interpretació del “decretazo” català.

Avui, 13 de juliol, prop d’un centenar de treballadors i treballadores del sector del transport sanitari s’han manifestat pels carrers de Girona.