Trobada sindical de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya

Èxit de participació a la trobada sindical

El dissabte 21 de novembre, la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya hem fet una important trobada sindical de reconeixement a la trajectòria sindical de diferents afiliats i afiliades així com de les diferents seccions sindicals.

Amb una participació  de 300 afiliats i afiliades del Barcelonès, de diferents seccions sindicals, l’acte va tenir diferents moments de reconeixement a companys i companyes amb més de 25 anys d’afiliació, a companys i companyes que per diferents motius han deixat d’estar en la primera línia sindical, i a les seccions sindicals per la seva actuació quotidiana i directa amb els treballadors i treballadores.

La presentació de l’acte va anar a càrrec de Rui Manuel Valentín, responsable d’organització i recursos de la FSC, i una salutació del company Toni Mora, secretari general del Baix Llobregat – Anoia – Alt Penedès -Garraf. Els diferents moments de reconeixement, els van presentar la companya Laura Urrea, delegada de l’Ajuntament de Barcelona; Willy Ruzo delegat d’eDreams, i Pepe Gálvez de l’executiva de la FSC i el seu portaveu. La companya Montse Hidalgo, delegada de la Xarxa Audiovisual Local, va ser l’encarregada de presentar les intervencions de Pepe Fernández, secretari de Comunicació de la FSC estatal; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Manuel Fages, secretari general de la FSC de Catalunya
La trobada sindical va tenir altres components com l’exposició de cartells de l’arxiu històric de CCOO de Catalunya, un espai per a l’Associació Espanyola de Caricaturistes i, un espai de Bar social, i finalment, una paella popular elaborada per companys de Baix Llobregat.

Galeria d’imatges
Vídeo trobada sindical