Altres documents d'interès sobre CCOO de Catalunya

En la línia que segueix CCOO de Catalunya des de l'any 2005 per aconseguir transparència en l'ús dels recursos públics, el sindicat posa a disposició de la ciutadania algunes dades que poden ser d'interès en relació amb l'afiliació, les cotitzacions, el nombre de representants sindicals, el personal assalariat, etc. A banda, també fem públics diversos documents d'interès que aclareixen temes relacionats amb els comptes, els recursos o les dietes, entre d'altres.

Documents d'interès:

- Dossier de la presentació a la Sindicatura de Comptes de Catalunya dels comptes auditats de la CS CONC i entitats vinculades corresponents a l’any 2015
- Proposta per a la millor regulació de les relacions econòmiques entre les organitzacions sindicals i les administracions públiques
- Els comptes de la Federació de Banca.
- Funció i cobrament de les dietes dels representants dels treballadors i les treballadores de les caixes, per CCOO, als consells d'administració.
- Compareixença de Joan Carles Gallego Herrera, secretari general de CCOO de Catalunya, en relació amb la proposició de llei de transparència, accés a la informació pública i bon govern.